Últimes publicacions
L’educació V: què correspon als/les mestres i professors/es?
Els/les mestres i professors/es són agents molt importants en el teixit de l’educació. És la seva professió i hauria de ser també la seva vocació. La tasca d’aquests professionals consisteix a acompanyar els/les alumnes en el procés de desenvolupament de les capacitats naturals de què
Autorregulación emocional. La autorregulación emocional desde la Educación Emocional y el Holismo Integral. Una perspectiva integrada.
Autorregulación emocional. La autorregulación emocional desde la Educación Emocional y el Holismo Integral. Una perspectiva integrada. Por Ana Corral Quintana. Memoria elaborada per l'Ana Corral Quintana en el Màster sobre Educació Emocional, Universitat de Barcelona, durant el curs 2010-2011. La Memòria va obtenir
Visió holística del Ramón
L’educació I: què és?; de qui és responsabilitat?; quan comença?
Breu introducció El meu propòsit és escriure un conjunt d’articles sobre l’educació, contemplada des d’una perspectiva holística. Tot i que en l’educació hi poden haver diversitat de formes i camins, la direcció cap a on hem de caminar ens ve indicada per la pròpia natura,
La parella: evolució o estancament? III
En aquest tercer article sobre la parella em proposo suggerir una altra manera d’atendre les necessitats d’intimitat, diferent de la parella convencional. Moltes parelles que intenten desfer-se o neutralitzar la influència de patrons patològics associats al model tradicional no ho aconsegueixen. L’estructura tancada i exclusiva
La parella: evolució o estancament? II
La parella: evolució o estancament? II Per l’article anterior sabem quan i com va sorgir el model de la parella. Ara podem centrar l’atenció en la realitat actual i preguntar-nos si la parella evoluciona o és un model que aglutina molts inconvenients. És important constatar